Kizlar 18 gunluk aneyim sabah yermnen kalkdgmda sag kulagmn dibi etrafi yani şişmiş ve agri veryor resmen agzimi acib bir şey yiyemyorm..cok korkyorm nolur basna gelen yanitlasn..bu durumda acaba emzrmek olurmu? Ne yapsam cabuk kecer acaba…etrafmda yakinlarmdan olan vardi onlar hic bir şey yapmadi 5-6 gune kecti ama ben bebeym icin korkyorm