EsraKerimm Merhaba bebeğimin ihtiyaçları var 1,5 yaşında ve yanımda bırakacağım hiç kimse yok eşimde çalışıyor yasakların olmadığı günde.hiç kıyafeti kalmadı ve yaz geliyor bu süreçte gidenler yazabilir mi acaba sorun olur mu haftasını gitmemde
Mom9 EsraKerimm avmler virüs yuvası online kapıda ödemeli mağazalardan alabilirsiniz kartınız yoksa. Hastalık kapma riskinden iyidir
Mom10 EsraKerimm Tercih meselesi aslında.Fakat içinde bulunduğumuz durum sonuçlarını hayal dahi edemeyeceğimiz bir boyuta ulaştı bu sebeple ben gitmemeyi tercih ediyorum.
Birkoalaanasi Kapalı alanlara girilmemesini tavsiye ederim. İnternet üzerinden sipariş verebilirsiniz.
EsraKerimm Birkoalaanasi bedenler uymuyor her zaman değiştirmekle uğraşamam kargolar çok ağır çalışıyor siparişler 20 günde geliyor
gmelike Bence gitmeyin. Benim oglumun da yazlik kiyafeti hiç yoktu online alisveris yaptim. Avmler çok tehlikeli
Song E bebek gibi bir yere gidecekseniz awm dısında dukkanları da war mesela istanbuldaysanız göktürk şubesini tercih edebilirsiniz
tulin Ben avmye girerken yaşımı sordular neden diye sorduğumda 20 yaş altı avmye Girmesi yasak dediler beni de güya 18-19 yaşında sanmışlar Zaten bence serbest bile olsa çok zorda kalmadıkça bebeklerimizi kapalı alana sokmamalıyız
EsraKerimm tulin kıyafetleri görmeden alamam maalesef 🤦🏻♀️ Benim oglum zayıfn beden sıkıntısı yaşıyorum ve aşırı yoğunluktan ürünler çok geç geliyor
MarlaSinger EsraKerimm puseti veya arabayı iyice kapatın. Yani bu yağmurluklar var ya ? Varsa onunla kapatın. Bebek bakım odasını kesinlikle kullanmayın. Altı kirli bile olsa eve gidene kadar avm de değiştirmeyin. Bir süre belirleyin mesela şu saatte döneceğim diye. O saatte dönmeye çalışın. Atıştırmalık su veya mamayı evde hazırlayın
Aysegulss EsraKerimm hangi kargo 20 güne getiriyor? Ben herşeyimi internetten alıyorum bebeğimin yiyeceğine kadar. Maksimum gelme süresi 5 gün. Hadi hafta ortası vermiş olayım siparişi 7 gün geçsin oda ptt falan olunca oluyo yani. Şimdi açtım trendyolu defactı butiğine baktım teslimat tarihi 11-22 haziran diyor mesela. Şöyle ki bu şekilde alışveriş yaptığımda 22 hazirandan önce geliyor zaten hepsi ürünlerin. Benim kızımda zayıf aldığım tişörtler bol geldi hep öyle giydiriyorum. Giyilmicek gibileri de yandan dikiyorum üstüne oluyor. Bence gitmek için neden düşünene kadar gitmemek için çare düşünseniz birçok çıkar yolu var zaten
Song EsraKerimm ozaman bence avm mesela 11 de mi acılıyor daha kımseler yokken gidip hızlıca alışveriş yapabilirsinşz 🛍
Zeyzeyyyy86 EsraKerimm çok zorda iseniz bebek arabasının üstüne yağmurluk geçirerek maskeleme yapabilirsiniz tercih tabiki girmemek çünkü alışveriş merkezi havalandırmalı calistirmiyorlarmis ama bebeğin uslu mu yagmurlugun altında durur mu
Rzgr EsraKerimm ben esimin izinli oldugu pazar günu oglumu uyutup carsida bebek kiyafetleri satan bir dukkana gidip aldim yazlik ihtiyaclarini. Illa avm ye gitmek zorunda degilsiniz. Bebeginizi gectim kendiniz bile gitmemelisiniz bence avm ye.
EsraKerimm Rzgr ben İstanbul’da yaşıyorum benim olduğum yerde en yakın avm var maalesef yapacak bişeyim yok
EsraKerimm Rzgr sizin imkanlarınız bebeğinize bakabilecek bi babası var herkesin bi imkanı olmayabilir
Rzgr EsraKerimm ben cocugunuzun babasi olup olmadigini bilemem. Sadece sizin ve bebeginizin sagligi icin öneride bulundum. Tabi cocuk sizin istediginiz gibi alip istediginiz yere götürebilirsiniz. Bu tepkiniz cok yersiz.
Rrraaaiiinnn EsraKerimm merhaba eşiniz her gun mu çalışıyor benim eşim vardiyalı hafta sonu vb hiç belli değil nasil çalıştığı bende gitmek istemiyorum bi yere korkudan hep netten aliyorum mecbur kargoda çok bekliyor ama mecbur böyle aliyorum bakip dokunup almak bebelerimizin üstüne tutup ooo yakıştı yok güzel durmadı deyip alışveriş yapmak hayal oldu artık 🤦♀️🤦♀️🤦♀️ Allah sonumuzu hayir etsin ins 🤷♀️🙄🥺