Mahinursmr Hrcntes benim kızımın hem kafasnda hem kaşında konak olmuştu doktorumuz zeytinyağı sür temizle dedi bolca sürdüm sonra yumusayınca kuru pamukla hafif hafif sildim üstünü gecti 😊
Hrcntes Mahinursmr yaptım tatlım ama pamuğa gelen bişi yok ki sadece sarı renk bende anlamadım ne oldugunu
Derin1 Mahinursmr biliyorum çok eski post ama benimde kızımın kaşı ve kaş arasında Konak var daha 37 günlük acaba pamukla temizlesem İz kalır mı zeytinyağından sonra
Banum Bizimkininde iki kasinin ortasi konak olmustu. Banyosundan yarim saat once karbonat ve su karisimi yapip surmustuk. Banyosundan sonrada nemli bir bezle hafifce silip, unibaby yagini kullaniyorum vucuduna normalde azicik once elime alip sonra kasinin ortasina hafifce masaj yaptim gecti.
Hrcntes Banum kafasın da olana bende öyle yaptım canım ama kaşta işe yaramadı çünkü kabaracak bişi yok ki sadece sarı sarı
Masal10 Derin1 bebe yağı sürüp yarım saat bekletin, yumuşatıyor.. yumuşadıktan sonra pamukla silin.. ben Konak tarağı aldım , yumuşadıktan sonra hafif taradım ve çıktı
Mahinursmr Derin1 hayır hiç iz kalmadı kızımın kaşında saçında yanagında ensesinde konak oldu hep zeytinyağıyla temizledim 😊