Bestem Selamlar kızlar geçen gün kızımı doktora götrdm baya ilgili iyi bi doktordu kizim 3 aylık olacak günde bir kaşık bitki çayı ver dedi ıhlamur ve rezeneyi hatırlıyorum bir iki tane daha çay ismi söyledi hatırlamıyorum.baska hangi çayları vermeliyim bilgisi olan var mı acaba
Deletedmom348 Bestem Ben doğru bulmuyorum benim doktorum da öyle dedi kesinlikle içirme bitki çayı dedi.
Birkoalaanasi Rezene çok masum birşey değil, çok şifalı kesin verilmesi gereken birşey de değil. Ihlamur konusunu da 6 ay’a kadar kendim içtim, süte geçti. Yanı 3 aylık bebeğe bitki çayı verildiğini ilk defa duyuyorum burada.
Ikrazumra19 Bestem valla bilmiyorum ilk bebegime vermedim 2.bebegim 45 gunluk onada vermeyi dusunmuyorum bebrgi uyuşturuyor bitki caylari cok zararli