Kızım 9 aylık bazı hareketleri epilepsiden şüphelendirdi. Doktor fiziken muayene etti sıkıntı Yok dedi ama ben eeg istedim ve çektirdik çizgiler stabilken birden yükselip iniyordu bazı çizgilerde yüksek yüksek çıkmıştı. Teknisyen yorumlamam doktor bey yorumlasa daha doğru olun dedi. O çizgilerin yükselip alçalması acaba nöbet demek mi ?