Hilaldurmazzz anne sütü alan bebeklerde 10 güne kadar kaka yapmama normaldir, bir süre sonra düzene oturuyor zaten. Doktorum sürekli poposnu uyararak kaka yapmasına sebep olma çünkü bir süre sonra alışır ve uyarılmadan yapamaz demişti buda aklınız da bulunsun. Benim bebeğimde öyleydi ama bir kaç gün sonunda kendi yapardı. Normal birşey🌸