Meryemihra12 Merhaba anneler kızım 2 aylık oldu bugün eskisi gibi gece uyanmıyor gece 23 te besleyip yatiriyorum sabaha kadar uyanmıyor sabah 5 te kalkıyor o zaman besliyorum acaba gece uyandırsam mi yoksa böyle devammi etsem bilemedim bilgisi olan var mı 🙏🎈
Deletedmom245 Meryemihra12 Ben ilk ay sarılık dolayısıyla uyandırmıştım sonrasında doktorum acıkırsa uyanır zaten dedi uyandırmadım bir sorun yaşamadık ☺️
Funda16 Meryemihra12 bende aynı durumdayım gece cidden güzel uyuyor kıyamıyorum doktorumda uyandırma acıkınca uyanır dedi düzende kurdu kendince gece uyuması iyi oluyor sıkıntı olsa söylerdi doktor heralde ya