Nur1991 Merhaba kızlar oğlum 53 günlük bu zamana kadar her emdiğinde nerdeyse kakasını yapardı ama son üç dört gündür günlük sadece bir kere yapıyor sıvı şekilde şükür gazımız yok şimdilik bizim gibi olanlar var mı