Caglagok Kızlar minnoşum 2 aylık aşılarını oldu. 2 gün önce oldu aşısını. Dün kızarıklık vardı ama şuan aşının yeri bile belli değil. Kabuk filan olması kızarması şişmesi filan gerekmiyor muydu?