19 Eylül de doğum yaptım. 40 ımdan sonra cerazette kullandım , kullanırken kahve ama az kanamam oldu bir kaç gün ama her gün bir damla kadar . Asla bir ped dolmadı. 5 aylıkken bıraktım şuan 9 aylık ama hala gelen giden yok derken üç gün önce suni sancı ağrısı gibi bir ağrı girdi biraz sonrasında kahve ama çok koyu kahve kanamam oldu. Hala da sancılarım geliyor ama kan rengi yerine koyu kahve kanamam var ve el kadar. Normal mi ?