Susebezeyno
yani ilk randevum online olmustı. Gün veriyorlar. Sonrasında kaydınız olustugu için tekrar randevuya gerek kalmıyor.
haftanın bellı günü ms poliklınıgı acık oluyor.
o gün direkt gidiyorsunuz sıra alıyorsunuz.
ama siz arayıp teyit edin yine de. Belkı daha da kolaylasmıstır.