cino ilk başlarda yaz bebeği olduğu için gün aşırı yıkıyorduk kışın haftada 3 kere. Öğlenden sonra yıkardık her bebek yıkanınca uykusu gelmiyor maalesef bizimkinin uykusu kaçıyordu uykudan önce yıkarsak 😀 Şimdi gün aşırı yıkıyoruz öğlen uykusundan önce, ama artık havalar sıcak o yüzden her gün yıkıycam 😊