Kızlar bebeğim iki gün sonra iki aylık olacak inşallah. Gece 7 buçukta yatırıyorum 4 saat uyuyor kesintisiz 11 buçukta uyandı emzirip yatırdım. Sonra 2 de, 3te, 4 te 5 te 6 da uyandı en son 7 buçukta tam uyandı yani saat başı uyandı. Haliyle bende pil bitti artık. Ne yapmalıyım çok uykusuzum :/