Badevehande kiz sen normal doģum yapmadinmi.bende normal doģum olmuş saniyordum seni.Kesinlikle eģitim vermelisin.cnm besige alistir lutfen geç olacak sonradan bak benim basima geldi.Once kolda uyutmagi dene.ilk 1 ay salla gibu yap.kilo çok olduģundan sallamayacaksin piş piş sesine uyuyacak Sonra yatag koyacaksin uyuyarsa sallamayacaksin bile.terpenirse azcik sallarsin.kolda daha zor.o yuzden koldada çok sallama deli gibi.yavas yavas belini sigallarak uyut Ve yataga koyurken saynaya basla 1,2 ,3,4,5.yataga eģilme anin bu sayilar.direk koyma yani hemen durucak yavas yavas alisacak.zamanla yerine koyacaksin uyanik olucak.bi bakacakeinki oynadi oynadi kendiliginden uyudu.Bide havalar çok sicak ince geydir lutfen serinlikde guzel uyusun