Fdmctn Oğlum 5 buçuk aylık. Bizde de var aynı durum. Doğum anında veya hamileyken anne karnındaki pozisyonundan kaynaklı olabilir dedi. Şu süreçte hastanede fizik tedaviye gerek olmadığını söyledi. İnternette hareketleri var, onlara bakarak sağ sol hareket yapıyoruz. Bizim eğrilik çok fazla değil, o yüzden hareket yaptırmasam bile kendi hareketlendiğinde düzelirmiş ama içim rahat etmediği için yaptırıyoruz biz evde hareketleri. Hareket yaptırırsak düzelmesi 2 ayı bulabilir demişti bizimki için.