Bebeğimi doğum yaptıktan sonra iki hafta emzirdim. Sütüm de gayet güzel geliyordu bebeğim de çok güzel emiyordu. Ne yazık ki iki hafta sonra çok büyük bir ameliyata girmek zorunda kaldım ve 10 saatlik narkoz verildi. Doğal olarak ameliyattan çıktığımda sütüm tamamen kesilmişti. Sonra da bazı ilaçlar kullandığım için sütüm zaten hiç gelmedi. Benim sorum şu an o ilaçları kullanmıyorum bitti hepsi bebeğimle temasla falan sütün tekrar gelme ihtimali var mı? Hiç böyle bir şey yaşayan ya da duyan oldu mu? Belki çok saçma bir sorudur bilmiyorum mümkün de değildir belki ama bir umut sormak istedim😔bebeğim şu an 3 aylık