mrsbean Kızım 2 aylık oluyor neler için doktora gitmemiz gerek bu ay? Göz muayenesi, kalça çıkıklığı başka neler var? Özel doktorumuz yok etrafımda bilgisi olan kimse de yok malesef
Kbrclskn Kuzeeyy çağırmıyorlar randevuyu alıp sen gidiyorsun bunları ben 40 gunu gecirince yaptırdım beklemeyin gidin
Momsbabyy Kuzeeyy Bizi de cagirmadilar dün sağlık ocağındaki hemşirem çocuk doktoruna gidip kalça çıkıklığı için sıra almaya geldim dersen o 2. Ayınıza sıra verir dedi. Gidip sıra alacakmisiz
Kbrclskn Kalça çıkıklığı için 2 atı beklemeyin 40 gunun sonunda yapılıyor biz yaptırdık elle muane ve ulturosan çekilicek geciktirmeyin bunu. Kilo takibi boy takibi yapılacak aşılar da var verem aşısı 2 ayda.
kdrcnbln Sağlık ocağında 3 aşı özelde rotavirüs asısı ve kalça ultrasonu var bizimde yaklaşıyor 🤦🏻♀️😊