Kızlar 2 ay 8 günlük bi oğlum var yaklaşık 2 gündür göğsümde sızlama oluyo aşağı egildigim zaman aciyo emzirirken canım çok yaniyo ayrıca kaburgalarım ve belimde agriyo bu gece sabaha karşı yataktan inip yerde yattım diyebilirim. Bebeğim beşikte uyuyo gece uyandığı zaman yatağıma aliyodum ve hep sol tarafima yatiodum kemiklerim falan agriodu ama 2 gündür sol gogsum çok sizliyo gogsume dokununca canım aciyo emerken disimi sıkıyorum cok yorgunum hastayim yatip dinlenemiyorum birazdan 2 saatlik yola cikicaz oğlumun kalça cikikligi ultrasonu var dünde 2 ay aşısını yaptırdık ayakta zor duruyorum halim yok sizce neden oldu bu göğsümde herhangi bi şişlik de yok sade süt dolduğu zaman sertlesiyo aciyo mastit olabilir mi napmaliyim yardim edermisiniz ? Bu arada tek göğüs emziriyorum