Kurabiyeannesi Ay aşısını olucak mı olmayacak mı yeni takvime göre 12.ay gösteriyor aşıyı kızlar bilgisi olan var mı ? [https://asi.saglik.gov.tr/asi-takvimi/]
Mom8 Kurabiyeannesi 9 ay aşısı ek doz olduğu için aşı takviminde bulunmuyor. Ama uygulanıyor. Son yıllarda vaka artışı varmış ve 12 ay öncesi bebeklerde de görülme oranı arttığı için eklenmiş
gozde__ Deletedmom275 vardı ben bebeğime yaptırdım kızamık asisinin ilkini yapıyorlar şimdi tekrar değişmiş
Kurabiyeannesi Deletedmom275 canım bizi aşıya çağırdı hatta 8.ayına denk geliyor yani doktoruna sorduğumda büyük aşılar bir ay önce farketmiyor demişti 😕
Supurgesizcadi Mom8 evet biz de koronadan dolayı gidememiştik.ebe onuncu ayda olmanız lazım artık deyip yaptı aşıyı.
Supurgesizcadi Annesininbalkizi evet kızamık şehir değiştirdik bir önceki ebe acelesi yok dedi buradaki doktor geç kaldınız dedi, yaptılar sonucta
gozde__ Deletedmom275 bu yıl oldu zaten bir dönem salgınlar arttığı icin sindi kaldırmışlar . Yalan söyleyecek halim yok açıklama yaptırıyorsunuz 🤣🤦♀️ Ebe aradı gelin dedi gittik