Heide o benim bebeğimde oluyordu ilk 3 ayına kadar.çünkü emmesi kuvvetli değil memenin hepsini boşaltamıyor.özelikle ilk çekişlerde.süt tazikli geliyor ondan canım.şuan 4 ayı bitirmeye 10 gün var.bu ay itibari ile eskisi gibi olmadı.emmesi kuvvetlendi biriktirecek kadar süt bırakmıyor çünkü.sen emme işlemi yapmadan önce elinle veya sağma makinan varsa sütünü biraz sağ ki tazikli gelmesin. benim oğlumda boğuluyor gibi olup önce nefes alamıyor,sonra kızarıp morarıyordu. youtube da da izledim zaten sebebi sütün bir anda çok ve tazikli gelmesi yani.1