Merhaba , haftaya doğum iznim bitiyor ve işe başlayacağım , 11 aylık kızım var ve ek gıda+Emzirme gidiyorum, benim gibi olup çalışan anneler ilk başlarda zorlandınız mı ?nekadar süt sağıyordunuz ve sütü biberon mu alıştırma bardağı ile mi vermeliyim , Bilgisi olan anneler nolur yardım edin