Elos-92 Arkadaşlar doğum yapalı 5 ay oldu düzenli adet oluyordum ama bu ay olmadım ve yumurtalıklarım ara ara çok ağrıyor sizce neden olabilir ?
yakupcan Elos-92 ben ilkini normal vaktinde olmuştum 2.si gecikmişti. normalde de ileri atardı şimdi 3 4 gun daha ileri atıyor. sezaryen oldum