Merhaba sevgili anneler biz 3 aylık olduk 3015 doğan oğlum 3.ayda 700 gram alıp 5500 olunca doktorumuz kilo alımını yetersiz görüp mamaya başlamamızı önerdi. Golden Goat mamasını önerdi dün gece yatmadan önce emdikten sonra 60 cc kadar verdim fakat gece o kadar çok ıkındı ki bu mama gaz yapmış olabilir mi 😔 kullanıpta memnun olanınız ya da aynı sorunu yaşayan var mı acaba