Bktmtn Merhaba, yine uykusuz bir geceden yazıyorum. Belki bu durumu yasayan vardır diye sizlere bir danışayım dedim. 20 günlük bebegim genelde geceleri hiç uyumuyor. Karnını doyuruyorum gazını cıkarıyorum yatırıyorum yine emmek ister gibi yapıyor emzik veriyorum. Çok kuvvetli emiyor sonra agZındayken birden ellerini ayaklarını sallamaya baslayıp emziği agzından atıyor. Bu sefer emzik düştü diye ortalık ayaga kalkıyor tam uykuya dalacak cok uykusu var emzik yüzünden uyuyamıyor. Uyusun diye denemediğim yol kalmadı.Sabaha kadar böyle devam ediyor. Günde 8-9 saat anca uyuyordur. Bu duruma oldukca üzülüyorum cunku en cok uyuması gereken zamanlar. Var mıdır bir önerisi ya da yorumu olan 😞
milasmommy Bktmtn 18 günlükken durum bizde de aynıydı 1 aylık olduk bugün hala aynı bazı bebekler uyku sevmiyor
Ozlemooo Bktmtn benim kızımda öyle 🥺☹️ @Fatmallper1 Siz yine şanslısınız anneniz var ben kaybettim😞🕊 olsaydı cok güzel baakardı eminim.. uykuya gelince 47 günlük ve akşam 22.00 23:00 de uyuyor 4, de uyanıyor tekrar emip 06 da kalkıyor sonrası saat aksam 23:00 e kdr hiç ama hiç uyumuyor nereede o yeni doğanların 16 saat uyuduğu bilmiyorum ben🙆🏿♀️🤦🏿♀️ ALLAH HEPİMİZE GÜÇ VERSİN Kİ BAKABİLELİM
Drayca55 Bktmtn benim cocugumda öyleydi emiyor sanıyordum tam doymuyormuş mamaya başlayınca rahatladı uyuyor
yigitalpinannesiii Bktmtn göğsüne al canım seni istiyordur başlarda bnmkide öyleydi sonra kirki çıkınca düzene oturdu
Fatmallper1 Anneme aşırı derece de kızsam da onun sayesinde oh be dediğim oluyor canım. annem yanımda kalır ve bebeğin altı temiz,karnı tok, gazı yok ve uyumuyor diye uyukusuzluktan ağladığım zaman da annem alır güzelce kundaklar sıcacık tutar uyutur Ve ben de rahat ederim.27 günlüğüz bizde galiba bazı bebişler sıcakta mayışmak istiyor 🙏🏻
Mucizemveben90 Ozlemooo aynı benımde sizin gibi 9da uyuyup 1.5da uyanıyor sonra gece hep mıkırdıyo yarım saat belkı uyuyo delıksiz bizde 47 günlüğüz aşırı gazlı ve kolik bir bebek benimki 40 cıkınca düzelir dedıler daha kötü oldu benım ki
Limonlusu Bktmtn 20 günlük bebekte gaz sancıları başlar karnına dokunun tikli gibi kıvranıyırsa sancısı vardır. Sürekli emmek istemesi çok normal çünkü daha yeni dünyaya geldi tek avuntusu o 😊 beyaz gürültüyü deneyebilirsiniz oldukça işe yarıyor. 20 günlük bir bebeğin 1 buçuk saatten fazla uyanık kalmaması lazım. Stres hormonu salgılanır ve ağlama krizlerin engelleyemezsiniz. Kendi kendine uyumasını beklemeyin Bi şekilde uyutun lütfen. Daha 20 günlük gak meme guk meme dönemindesiniz. Geçecek bu günler lütfen sabredin 😊 benim bebeğime şu an emzirebilmek için 40 takla atıyorum 😊
Ozlemooo Mucizemveben90 he birde bu muhabbet var 40 ı çıkınca düzelir 3 aylık olsun düzelir bakkk !! Yok yahu hurafe hepsi düzelecegi yok milletin beni seni alıstrma süreci bunlar 😞🤷🏾♀️🤦🏿♀️ Meme ile mi besliuorsun aç ise aglar ben inat ederdim emzirirdim yaklasık 45 dk fln emerdi sonra memeden aldgmda aglardı kaynnm aç bu cck dediginde sinirlenirdim mama alalım verelim derdi meğer hklıymıs sütüm tek başına yetmiyormuş verince sustu cocuk şimdi bir gün içinde üç kere yada iki kere devam sütü veriyorum 60 cc
Mucizemveben90 Ozlemooo kilo alımı iyi 1200 almış bir ayda doktor kolık bebek memeden ayrılmak istemez dedi emzikte almıyor bılmıyorum nolcak
Ate2020 Bktmtn benimde bebeğim 24 günlük. Size tavsiyem modern kundaklar var üst bölgeyi sıkıp kalça ve bacakları gevşek olan. Ben en baştan beri onu kullanıyorum gece uykularında sorun yaşamıyorum. Tavsiye edebilirim.
Bebikom_ Bktmtn bizde 21 günlügüz. Benimde kızım bu sekıldeydi. Gece yatmadan sütümü sagıp dolaba koydum biberonla 40 ml kadar verdim. Her uyandıngında 3 saatte yada 4 saatte bır uyanıyor gece. Altını alıp tekrar gogsumu verıp uyuttum. Bır kac gecedır bu sekılde rahatız en azından 3-4 saat uyuyup uyanıyor telrar uyuyoruz . Deneyın ıstersenız . Sut sagamıyorsam eger o gece mama verıyorum
Ate2020 Bktmtn benimde bebeğim 24 günlük. Size tavsiyem modern kundaklar var üst bölgeyi sıkıp kalça ve bacakları gevşek olan. Ben en baştan beri onu kullanıyorum gece uykularında sorun yaşamıyorum. Tavsiye edebilirim.
Ozlemooo Mucizemveben90 ozaman bnmkde kolik ben bılmıyormuşum 😁😁 evet bnmkıde emzık almadı kusuyo verınce🤦🏿♀️
Zzeynep20 Yüzüstü yatırmayı denediniz mi? Benim kızım da 21 günlük, uzun uyuyamıyordu, yatağına koyunca çığlığı basıyordu. Bugün yüzüstü yatırmayı denedim ve kesintisiz uyudu. Beyaz gürültü de açtım yanına, ooohh mis :)