Iyi geceler arkadaşlar oğlum 4 ayina gdiyor atak varmış sanırım gördüm paylaşımlar dan birden agliyor bigun basladi ilk defa .com zorlanndm napcam bilemedim. Gazi olunca yada uyku geçeken ağlar genelde değişecek sanırım neyse gezerek uyumak ıstyyor benim oğlan tabi bel ayak ağrıyor. Sallamayyi denedim 1 2 defa. Uykuya nasil ali-şir kafasini düz yatiramiyorum hic .boyl2 sallamak ne kadar faydalı onu merak ediyorum.