fatmaozfenselvili 4 aylık 7 günlük bebeğim var çok şükür boy kilo iyi. Gecek beslenmesinde 5 saat kesintisiz uyuyo. 5 saat geçtiğinde uykusunda Emziriyorum. Siz neler yapıyorsunuz ? Ağlama falan olmuyor
Mehtapsercee fatmaozfenselvili bende aynı senin gibiyim kuzum 4aylık olucaz yatmadan mamasını içiyorum gece 1 kere bazen uyanıyo o zaman da emziriyorum geri dalıyo sabah 6.30 gibi ayaktayız gün başlıyo ondan sonra
nur-nr_123 fatmaozfenselvili canm benm oğlum 3 ay 20 günlük ilk uykusu çok iyi 4-5 saat sonra 3 saat veya 2-1 saatte uyanıyor 4. Aya girince düzelirmi acaba 😭
Esdoel fatmaozfenselvili benim oğlumda 4 ay 17 günlük bazen gece 7 saat bile uyuduğu oluyor ben kaldırmıyorum valla kendi ne zaman uyanırsa öyle
Kubra01wi Benim oğlum 4 ay 13 günlük her 3 saatte bir beslemem gerekiyor çünkü azar azar iciyo her zaman.Geceleri en erken 3 saatte bir kalkar bazen 4 oluyor iyi oluyor banada mutluyum