Minik_Hanim kestirmek bende de hiç işe yaramadı ya gözüme batmasın diye kestirdim, yine de evi bir gün süpürmesem her yer saç oluyo🤦🏼♀️ kendi üstümden çocuğun üstünden saç topluyorum, yastığımı ve banyodaki dökülmeyi saymıyorum bile, ama artık takmıcam😪