İyi geceler herkese bu akşam üzeri kızım koltuktan çok kötü düştü çok korktuk biz düşerkenden de yüz üstü düştü.Düşer düşmez bi ağlama sesi geldi ben hemen aldım kucağıma sesi kesildi hiç ses çıkarmadı morarmaya başladı ben artık kendimden geçtim elim ayağım tutmamaya başladı bağıyorum ne yapacağız diye eşimde o sıra geldi o davbakıyor ne oluyor diye kızımı eşim aldı kucağına ona da kesinlikle tepki vermiyordu gözler kapalı elleri kolaları hareketsiz anladık ki bi şey olmuş kızımıza çıldırdık ikimizde ve ne yapcağımıza şaşırdık o an ne yapılırdı ki eşim biraz salladı seslendi ama yine tepki yok en son ben dayanamadım aldım elinden baktım bi şey yapamıyoruz öldü sandım 😥son gücümle sırtına vurmaya başlayınca ağlamaya başladı sesi çıktı vee şükürler olsun rabbim dedim ondan hastaneye falan götürdük doktorlar baktı şükür her şey temiz çıktı sadece bu gece gözlemleyiniz dedi şu an karşımda kızım çok şükür rabbim onu bana bağışladı ama yine de korkuyorum ya bi şey olursa uyumaya bile korkuyorum 😢ne olursun evlatlarınızı bi dk bile gözünüzden ayırmayın çok zor bi durum…