ebz09 Merhaba kızlar Oğlum dis cikartiyo Geçen de post açtım emin olamamıştım ama kaşığa tak tak seside geliyo elimle de anladım geliyo bariz ama özellikle gece ağrısı var galiba hic durmuyo birde bu ara bazen sesinin kalinlastigini farkediyorum normal mi? Ağrısı var diye çakıl veriyorum 3 gün önce vermiştim en son sürekli calpolde vermek istemiyorum dis için onerebileceginiz jel var mi?
AreninAnnesi7301 ebz09 Dolaptan çıkmış havucu soyup eline veriyorum ben soğuk da iyi gelir ya da diş kasiyiciyi da dolapta bekletip verebilirsiniz geçmiş olsun
nicu ebz09 10 ay 21 günlük oğlum henüz diş miş bi şey çıkmadı belirtileri var kendileri yok nurse harvey’s diş jeli kullanıyorum buzdolabında tutuyorum soğuk damaklarına iyi gelir diye etki ediyo ama geçici tabi yatmadan öncede calpol veriyorum uyku problemi yaşamıyo o yüzden ama gündüz resmen ellerini parçalayacak sinirden öyle ağrı yapıyo belli ki
Seda_123 ebz09 Calgel diş jeli ve tedagil diş jeli çok iyi diye duymuştum hatta çocuğu olanlar dişi çıkarken kullan diye önermislerdi banada
ebz09 Birde bir arkadaşım el yapımı ( soğan kürü, zeytinyagi vekaranfil ile yapilan) Damak rahatlaticimasaj onerdi Deneyen memnun kalan varmi
ebz09 Diğer postlarda kendi kendime konuşuyorum bunda da konuşayım Bi bilgim yok üstte kalsin derbeder ana 🎤
ebz09 nicu ya bende aslında calpol hergun zararlı olur diye vermek ten korkuyorum olmadı yarin dis jeli alayim ya
AreninAnnesi7301 ebz09 Ben diş acısı için söylemiştim uykuya geçişi zaten bizde de aynı durum feryat figan malesef ..Geçecek inşallah
AreninAnnesi7301 ebz09 4 saatte bir verebilirsiniz calpol ben de tereddüt ettim vermedim fazla hemşiremz öyle söyledi
nicu ebz09 diş süreci kolay bi süreç değil bizim doktorumuz uyuyamıyosa direnme ver bi çay kaşığı demişti bende baktım dalamıyo veriyorum yapacak bi şey yok çıksaydı da rahatlasaydı diş yüzünden pütürlü gıdalarıda yemek istemiyo