Arensmoms canım ben 4 ay oldu doğum yapalı.aynı durum bem de oldu.ameliyattan bi.çıktım bi ayağım davul gibiydi.2,3 gün içerisinde daha da şişmişti ve öteki ayağımda olmuştu. . ayakkabı ile gittiğim hastaneden ev terliği ile çıktım. yaklaşık 15 gün sürdü doktorumun dediği gibi de geçti gitti.korkulacak bi durum değil. benim kollar,bacaklar, yüzümde de vardı ayrıca.üstelik gebeliğimin son gününe kadar da asla ödem olmamıştı.hiç bi yerim.