2prematureannesi Reyhanbal kilosuna göre kullanıyorum ben bezi şuan 2 buçuk yaşında 6 numara kullanıyorum nasipse tuvalet eğitimine geçiş yapicam inşallah
sokomel kullandığım bezde 2 numara 4-8 kg, 3 numara 6-10 kg. bebeğim 3 aylık 6400 gr ve 2 numara kullanıyorum. 7 kilo olduğunda 3e geçeceğim. 7,5 kiloya 5 numara garip geldi. 5 numara 9-14 kg arası. belki bezden beze değişiyordur.
Seda_123 Ceydakoruc Benim kızımın bacakları kalın canım kat kat olduğu için 4 olmuyor sıkıyor dışına geçiyor yanlardan 5 tam oluyor
Seda_123 gezentianne Aynen benim kızımın bacakları kalın o yüzden 4 olmuyor sıkıyor dışına geçiyor 5 tam oluyor
Seda_123 nilkusun_annesi Yok canım bize 4 olmuyor valla dışına geçiyor küçük geldiği çok belli oluyor yani bacakları vücuduna göre kalın benim kızımın kat kat olduğu için 4 iz yapıyor 5 tam oluyor
adasaripapatya Reyhanbal Bugün beş aylık oldu bebeğim ve sleepy 4 numaraya geçtik birkaç gündür gayet rahatız 👍