Merhabalar, aklınıza takiliyorsa doktora gösterin ihmal etmeyin görüşünü alın ona göre aksiyon alın.. bizim bebegimizde hamile iken bildiğimiz doğuştan çarpık ayak vardı, şu an tedavi devam ediyor.. bizede sürekli zeytin yağı ile masaj yap geçer dediler ama doktor mutlaka görsün içinizi rahatlatır hiç değilse