midyedolmam35 Kızlar dogum yapalı 6 ay 39 gün oldu sezeryan dogum yaptim 5 aylıkken bebegim yaklaşık 7 8 gün kave rengi kanama gibi oldu ama az az 1 hafta önce yine oldum 2 3 gün sürmedi bile yine kahve rengi bu normal mi yaşayan anneleriniz varmı
Alya123 midyedolmam35 canım benim kızım da tam 5 aylık geçen ay 2 gün bir kaç damla kahverengimsi leke olmuştu arkası gelmedi , önceki gün adet oldum çok şükür 🥵 belki seninde yakın bir zaman da olacaktır
Piremsesannesii midyedolmam35 ben ne yapayımmmmm 9 aylık oldu kızım hala gelen yok giden yok… karnım küp gibi oldu resmen , sancım var ama gene yokkkkk..
midyedolmam35 Alya123 adet rengin kahve rengi miydi canım sorun su ki kırmızı yada pembe gelmiyor hep kahve rengi ve köyü renk oluyor
Alya123 midyedolmam35 geçen ay gelen kahverengiydi ama adet olduğum gün hafif kırmızımsı olarak başladı ve normale döndü