Ya çok heyecanlıyım bir saat önce oğlum “de-de, ne ne ” gibi sesler çıkarmaya başladı. Ve sürekli onunla konuşup “anne” demeye ikna ediyordum. Allah’ım inşaAllâh Rabbim evladımizin bize anne dediği güzel günleri de gösterir, cidden mutlu oldum. Bu arada oğlum 6 aylık, dönüyor emekleme yok ama çok yuvarlanıyor. Dişi çıkmadı ve oturmuyor. 😅😂👋