Smrk Kızlar 13 aylık kızım var gögsümü ısırdı ve yarık oluştu geçmiyor ve emdikçe yarık büyüyor ve çok acıyor.Öneriniz var mı?
SuzininBilgesi Smrk benimki ısırmadı ama sündürdüğü için oldu silikon uçla verdim son çare biraz acım hafifledi 😕
SuzininBilgesi Smrk benim süt dolunca da canım açıyor mecbur silikon ile emzırdlm rahatladım biraz daha
Canpare2 Gogusunuzu ıslak bırakmayın ve gün boyunca o gogusunuzu daha az emzirin ve bepantol pişik merhemi var bebekler için ondan sürün geçer ama sakın ıslak bırakmayın