Mvern Son yıllarda sebepsiz yere ağlayan bebeklede bel ağrısının görüldüğü ve 10erkeğin 8inde sebep bu çıkıyormuş. Yaşayan var mı?
Mvern yasircann Ben doktora gittiğimde şüphemi söylemeyi düşünüyorum ama burada yaşayan var mı merak ettim. Çünkü 7aylığız hiç bir yerde hatta an geliyor kucakta bile ağlıyoruz.
Mvern Tubali Bir doktordan duyduk biz de. Erken keşfedilmrsi çok önemliymiş ama ben de hiç duymadım. Burası geniş bir platform yaşayan duyan var mı merak ettim. Bebeğime çözüm üretmek istiyorum