Kızlar selam sezeryN doğum yaptım 1 ay oldu külot korse kullanıyorum ama sanki işlevsiz gibi geldi siz sezeryan sonrası korse kullandınız mı hangi korsede rahat ettiniz yara izinize değdimi ben sürekli takılı kalmasını istiyorum tecrübelerinizi paylaşırmısınız ona göre alacağım