Yasemin30 bence göz doktoru benim kızımda da çapak sorunu vardı çocuk doktoruna gittik hem göze baktı hem genel muane damar tıkalı masaj yap dedi gösterdi yaptım ama geçmedi kontrole gidince bana kızdı ki yapsan geçerdi yapmamışın diye sonra göz doktoruna gittik o doğru masajı gösterdı damla yazdı çocuk doktoru da damla vermişti onu bir daha kullanma kortizonlu zarar verir göze dedi. Yani kısaca işin ehline gidecen.