Ozlemce Merhaba annişler. Oglum 3 gundur kabizlik cekiyor. Zinco aldim pek etkisini goremedim. Biogaia aldim bugun verdim hala kakasini yapamadi fakat cok uyku yapti normal mi🙄
Serap5 Ozlemce valla bize uyku yapmadı Zinco gaz İçin zaten biogaia probiyotik bağırsakları çalıştırmak için düzenli kullanın fayda eder umarım oda sıcaklığında kullandık biz
Tky58 Ozlemce bizde gram uyku yapmadı 2.5 aydır veriyoruz. Ben gece 12 gibi veriyodum doktor yanlış olduğunu bio nun akşam 5-6 civarı verilmesi gereken bi ilaç olduğunu söyledi😳
Ozlemce Gamze77 rahatlatti uyuttu dicem de o da yok😂😂😐😐 bir de nerde muhafaza ediuorsunuz oda sicakliginda mi? Eczaci buz ile yollamis bozulmasina karsi 🙄
Etuna Ozlemce buzdolabında muhafaza etmeniz gerekiyor ben de geceleri verdiğim için uyku yapıyor mu bilmiyorum ama yapıyorsa daha iyi zaten😊
Mert3437 Ozlemce kesinlikle buzdolabında saklanmalı 5 damla veriyoruz biz faydası oldu acıkcası kullanmadığımız zaman sancılanıyo
elvinsmomm Biz de dün başladık. Çok inanarak aldım 🙏🏼 2 gecedir ağlıyordu ağrısından.Dün gece Deliksiz uyudu 9 günlük kızım. Akşam 7 de verdim. Hatta saati önemli olduğundan alarm kurdum. İçerisinde canlı hücre olduğu için buzdolabında muhafa etmek gerek soran arkadaşlar için 🌸
Esra___ [silindi] ben de o şekilde kullanıyorum üzerinde de yazıyor zaten açıldıktan sonra oda sıcaklığında saklayın diye
Mert3437 Aynen kızlar ben bu ilacı yiğenimden biliyorum onlar buzdolabında saklıyolardı içerisinde canlı hücre olduğu için hatta satışını buz torbası ile birlikte yapıyorlar diye biz de bu konuda hassas davranıyoduk fakat sizin dediğin gibi oda sıcaklığında da saklanıyomuş üzerinde yazıyo ben sizden sonra baktımda okudum bildiğim kullandığım ilaç diye okuma gereksinimi duymamıştım.