serapgs09 Bebegim 8 aylık gözlerinde ve göz altlarında kızarıklık var önce birinde vardı sadece şimdi diger gözde de var kaşıntı da var doktor Tobrased diye bi damla verdi iyi gelmiyor sanki nedir bu başına gelen var mı ne yapmalıyım? P
aygultngvn Canım aynı şeyi yaşıyorum bugün doktora götüreceğim. Sizde durumlar nasıl şimdi. Alerjik bişey olabilir. İyi olmuştur inşallah
Ozzgul aygultngvn ya bizde de aynı şey oldu daha doktora gidemedik ama çok endişeliyim. Size de geçmiş olsun nasıl oldu acaba şimdi nedenmiş