Busraninannesi Kızlar sizce hamilemiyim böyle test yaptım bir kere böyle cıktı sonra başka bir test yaptım tek çizgi cıktı ama kafam karıştı
Zk95 Busraninannesi benimde adetim 1 hafta varken böyle çıktı şuan kızım 5 buçuk aylık 🙂 hayırlı olsun
Prensescik Busraninannesi var gibi ama testi tekrarlayıncamı cıkmadı cizgi bnmde mesela 2 defa test yaptım ikisindede sonradan test cıkmıştı bu hemenmi çıktı
Misskokulum Busraninannesi benim de böyleydi oğluma hamile olduğumu öğrendim kan vermek en iyisi her şey gönlünüzce olsun regliniz gecikti mi?
ozge_yasin_budak Busraninannesi benim adetim 1 hafta geçmişti yaptım böyle çıktı 3 gün falan bekledim 2 test daha aldım tek çizgi çıktı ikisinde de sonra aradan baya geçti ben yine adet olmadım bir test daha aldım iki çizgi de çok belirgin çıktı şuan 2 aylık hamileyim