Kemin Anne sütü alırken sorun yok ama mama yer yemez 5 dk içinde şakır şakır kusuyor sizce neden işe başlayacağım için bi iki kere verdim ama çok kötü kusuyor bilgisi olan varsa beni aydınlatabilir mi
Aysegul1910 Kemin reflüsü olabilir veya mamayı sevmemiştir Başka mama deneyebilirsiniz aynısı olursa bi doktora görünün ☺️
Kemin Aysegul1910 sma ile başladık reflüsü zaten var ilk başlarda emiyordu şimdi direkt kusuyor dün de belki onu beğenmemiştir diye humana aldık onda da aynısı oldu
Aysegul1910 Kemin bi alışma süresi vardır canım mamaya alıştıkça azalır. Biz 6 ay reflü maması kullandık sonra doymadığı için bebelac aldık yine kusuyor ama aşırı değil