Merveazra Basak08_ canim benim kiz 8 aylik oldu daha yeni yaptirdik doktorun istedigi bu sekildeydi, her doktor farkli mi yaptiriyor bu asilari anlamadim valla.
Basak08_ 3.ayda basladık biz nimerix le rota asısıyla birlikte yapıldı smdi 6 aylık kızım bexseroya baslicaz
limonlukarpuzzz Merveazra bizede bu şekilde söyledi 3 dozu var 2 dozu var tek dozu var dedi rota asisiyla denk geldiği için korktum açikcasi o yuzden tek olani yaptirayim dedim sanirim her doktor farkli söylüyor
Merveazra limonlukarpuzzz evet ya bidahaki ay gittigimde sorucam ne farklari var neye gore yapiliyor diye :)
limonlukarpuzzz Merveazra işin garip tarafi tainciyiz bu sefer gittigimiz yerdeki doktor geçirmişsiniz derse yikilirim 🤦😇
Deletedmom310 Merveazra biz 3. Ayda yaptırdık bexsero ilk doz.iki gün ateş.yapti bizde husuzsuzluk.aglama ama sadece menenjit.degil bizde.her aşı ateş yapıyor sizde diğerleri yapmasıyla buda yapmaz inşallah muayene ucretiyle birlikte 650 verdik