Woody 2 gün oldu alalı, yurtdışındayım burda garanti verdiler. Hayatımda parayı harcadığım en mantıklı şey diyebilirim. Kablo derdi yok, süpürülmeyen köşe derdi yok… mopu da sevdim ama ayrıca buharlı mop aldım bebeğimin emekleme dönemi için. Ama süpürme konusunda su dökmem “eline” 🤣