gozdeteacher Minigim_ Doğumdan 3 buçuk ay sonra regl olmaya başladım. 2 kez oldum şimdilik. Sütüm kesilmedi, azalmadı, tadı değişmedi. 🤷🏼♀️
cavrosay6 Seydameva gerçektenmi? benm sutum çok az.reql olmadm daha dogum yapali 2 ay 8 gun oldu.herhalde tamamen kesilir bende🤷♀️😔
Seydameva cavrosay6 kesilmez 😊 Allah bebeğinizin rızkını bir şekilde ona yettiriyor. Yetmezse mama verirsiniz. Hem belli mi olur belki sizde çoğalır 🥰
Usakliomer Minigim_ kesilmiyor da sanirim vücut daha fazla yoruldugu ve ödem olustugu icin bi miktar azaliyor
cavrosay6 Seydameva inşallah çogalr canm.şimdide zaten meme mama veriyorum doğduğundan beri,sütüm az olduğu içn
Deletedmom276 Minigim_ regl ile birlikte azalıyor, bitince normale dönüyor. Ben o dönemlerde bende süt yapan şeyleri beslenme listeme alıyorum. Size ne iyi geliyorsa regl olana kadar gözlemleyin not alın derim.