Bulutipek benim 3 sezeryanım var. üçünde de böyle şeyler yaşadım.yanma ve yara yeri sızısı zaten çok çok normal. kanamaya gelince benim de hep 1 gün adet kanaması gibiyse 2 gün leke gibi olurdu.bazen 4 gün hiç bişey gelmezdi. ertesi gün gün yine çok olurdu falan.bence normal bi durum.