Cansu45 Kızlar yardım lütfen bebeğim sadece anne sütü ile besleniyor ama 9 gündür kakasını yapamıyor ve gazı çok kötü kokuyor zeytinyağı fitil hepsini denedik olmuyor olmuyor ne yapabilirim lütfen yardım edin
ilgin6 Cansu45 bi keresinde benim bebegimde 10.gunde yapmıştı. Ama şöyle bisey var kaka yaptığında kabiz gibi mi yapiyo. 9 gün yapmamasi kabiz anlamına gelmiyor. 10 gün sonunda normal yapmıştı benimki.
Dila_Annesi Cansu45 kabızda olmaya bilir benim bebeğimde yapmamıştı 5 gün doktora götürdük doymamış bu çocuk aç dedi yetersiz kalmış anne sütü mama verince yaptı kakasını gazıda üşüttüğü içim veya senin yediklerinden olabilir
Ozlemkose85 Cansu45 bebeginiz kac aylik.biz 3 ayligiz duphalac diye bi surup verdi doktor cok rahatladi.geceleri kivranmaktan uyuyamiyodu yavrum.3 gundur cok keyifli cok rahatlatti.
Cansu45 ilgin6 ilk defa bu kadar yapmadı canım o yüzden katı şekilde mi sıvı mi bilmiyorum sürekli acaba acı çekiyor mu rahatsız mı diye düşünüyorum bugün doktora gittik artık ultrason çektiler yarın gelin dediler sonuç için
Cansu45 Dila_Annesi canım karnı çok şiş o yüzden aç olmayabilir mi bilmiyorum senin bebeğinin de şiş miydi karnı
ElifNur_23_07 Cansu45 evet biogaia diye bir damla günde 5 damla veriyorsunuz reçetesiz ücretli bir damla