Elele biz Cuma günü 3 aylık oğlumu sünnet ettik malum cerrahi işlem olduğu için ameliyathaneye aldılar toplamda 25 dk sürdü çocuğumu verdiler zaten uyuşuklu biraz hemen kıyafetlerini giydirdim bezini taktım doktoru antibiyotik bir krem yazdı enfeksiyon kapmaması için birde çok ağlarsa bir çay kaşığı ağrı kesici verebilirsin demişti . Hemen eve geldik ilk çişini yaptığında zor oldu çok ağladı ama sonrasında daha iyi oldu birde ertesi günü sargısını açınca çok ağladı sonrasında ağlamaları kesildi sabah ve akşam o kremi sürüyorum sadece şimdilik çok iyi çok şükür hiç korktuğum gibi geçmedi sende korkutma kendini