Selammm, dogum sonrası 6 ay gecmesine ragmen (53 kg) ince bir vucutta göbek kaldı eee haliyle gıcık duruyor hadi birbirimizi gazlayıp göbekleri eritelim varmı benimle bu işe girisecek anne 😅 tek basina yapınca olmuyor 😂 neler yapabiliriz fikir alısverisi yapalım ♥️🥰