Semanur1elizan Hanımlar kaç saattir idrar bekliyorum 4 torba peD taktım yapışkanlığI gidiyor ben çıkartıyorum yapıyor Bardakla saatlerdir bekliyorum yok olmuyor çıldırmak üzereyim ne yapmam lazım bir püf nokta lütfen
Seydameva Semanur1elizan göbeğine bir kaç damla soğuk su damlatabilirsiniz ya da Bebeğinizin altını açıp çişşş diyerek idrar kabına (bardak tarzı) yapmasına yardımcı olabilirsiniz